Умови обміну та повернення товару

 

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару із врахуванням положень законодавства про підстави та перелік Товарів, що не підлягають обміну (поверненню). Покупець повинен повідомити про це листом на пошту naturehikeukraine@gmail.com чи зв’язавшись з менеджером телефоном +38 097 974-34-74 для підтвердження умов повернення з урахуванням правил та умов перевізника або кур’єра, які діють на території України.

Якщо Покупець має намір повернути Товар, він повинен повідомити про це листом на пошту naturehikeukraine@gmail.com чи зв’язавшись з менеджером телефоном +38 097 974-34-74 для підтвердження умов повернення з урахуванням правил та умов перевізника або кур’єра, які діють на території України та із зазначенням розрахункового рахунку, на який повинні бути повернуті грошові кошти.

У випадку наявності хоча б одного з недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару, заповнивши і надіславши на адресу naturehikeukraine@gmail.com рекламаційну форму на повернення Товару.

У випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

При повернені товару покупець оплачує доставку за свій рахунок. При виявленні та підтверджені браку товару, ми повертаємо гроші за доставку по тарифам перевізника.

Умови повернення для товарів належної якості.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

- товар не був у вживанні, і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Важливо: згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.